Utan energi

Nu har hjärnkontoret tagit helg. Det är alldeles tomt i vindsvåningen och ingenting poppar upp att meddela. Särbon kom hit i eftermiddag och vi har hunnit med en affärsrunda, ätit rödspätta på den lokala pizzerian och klippt gräsmattan. Han har skruvat ihop en sko-byrå som jag köpt och det var ungefär som en IKEA-pryl. Massor av brädlappar, plastkonstigheter, skruvar, muttrar. Men allt fanns med i plastpåsen till skillnad från IKEAS varor. Det slår aldrig fel att det alltid fattas något där.
Det blir en kväll framför TV-n, halvsovande för min del för jag har inte hunnit med min eftermiddagssovstund så jag tackar och bockar för den här gången och hoppas på med inspiration nästa gång.
Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Tinelin

Ha en skön helg då........

Kramiz

2008-08-23 @ 21:02:23
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0