Onsdag

Tja, halva veckan har bara rusat iväg och jag hinner inte med! Hade som plan att denna vår ska jag njuta varenda dag och upptäcka våren på nytt sätt eftersom jag nu är fritidsforskare. Men - tiden är snabbare än jag och snart är det sommar, allt vänder och snart är det dags för julpyssel.

Om jag deppar? Icke! Njuter i fulla drag ändå. Påmitt vis. Nu står jag i startgroparna att åka moppe till Stora Ica för arr handla ett preparat som ska avliva min gröna gräsmatta. Ja, inte gräset men mossan som helt har tagit överhanden. Jag vet att det kommer att se ut som en krater på min gård efter prepareringen, men det kan det vara värt. Det kommer gräs - kanske inte på en gång men det blir väl fler vårar, eller?

Så på med hjälmen och gasa iväg! Hej!

Kommentarer
Postat av: tinelin

Ja du...Snart vänder det igen : D

Ska i alla fall ha en "njuthelg" för de har lovat kanonväder... Återstår att se..

Såg du kupong på mossmedlet?

Kram

2009-04-22 @ 21:44:33
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0