Trött...


Jag är egentligen alldeles för trött för att tänka ut något att blogga om. Ögonen svider, axlar och nacke värker och - det regnar ute! Nu vill jag ha sol och värme igen för då mår min pensionärskropp sååå bra!

I går var jag på mammografi. Blev tillplattad och blåmärkt på både tuttar och överarmar. Vilken sadistisk plåga man får utstå bara för att man är kvinna. Tanken svindlar, men det måste vara en man som uppfann tortyrmaskinen för tutt-foto. Och - de borde ha prövat apparaten på sig själva först. Exempelvis med att krama livet ut SINA ömma kulor. Då skulle nog vi kvinns ha fått det lite lindrigare.


Nu år det sovdax och jag ska äntra min blårutiga. Puss å gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0