Proppmätt 2


Jag känner mej ganska stinn och proppmätt i dag också. Inte på våfflor men - då jag åkte hem från Gamla Jobbet i dag så köpte jag en kebabtallrik. Och de är en ansenlig portion med kött, strips, sås och grönsaker. Jag tyckte att jag var värd det i dag. Har även varit till hälsocentralen och tagit blodprov - igen. Tredje gången på en vecka!


Så nu sitter jag här och rapar kebab: Magen mullrar och halsbrännan skymtar. men. Det är det värt. Kebab är mycket god tröstmat. Har planer på en helt vanlig grönsallad i morgon som kompensation. Men det får vi se. Ska till Stora Hälsingeskogen över helgen och där vankas inte några sallader! Det blir nog nåt onyttigt och gott där hela helgen och jag får slåss med mitt dåliga samvete. Igen!

Kommentarer
Postat av: tinelin

Ha ha, själv ska jag på kalas i helgen.... Sonens sambo blir myndig (!)

Ha de

2009-03-27 @ 06:54:42
URL: http://tinelin.blogg.se/
Postat av: tinelin

Systemmyndig menar jag förstås.......

2009-03-27 @ 17:42:27
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0