Usch och Fy!!


I dag skulle jag egentligen ta mej till sjukhuset för att lämna ett blodprov, men av detta blev det intet! Varför?? Vädret! Om man nu kan kalla det väder. Jag kallar det syndastraff fast jag inte vet vad jag har syndat med.

Snön stod som en mur utanför fönstret. Jag trodde i min enfald att det var sömnen som satt kvar på ögonen men inte. Det formligen vräker ner därute! Jag hade räknat med att åka moppe för jag hade en del allat att uträtta oxå. Så jag ringde och avanmälde lab-besöket och fick en annan tid. Sa att jag hade blivit förhindrad vilket ju delvis var sant!


Att ta sig till postlådan efter morgontidningen betydde pulsande och blöta skor och droppande hårtestar. Skotta är ingen bra idé än för det blåser också så det driver igen ganska snart.

Ska fixa lite käk till lunchen då Forsbackafrun kommer hit med lite korsordsproblem. Då glömmer vi väder och vind för vi är lika ord-tokiga båda två. Dessutom ska vi njuta av mitt hemlagade supergoda potatismos. Med fisk. Så det så! En tröst-glass blir det även och en massa prat, prat, prat!! Tjenare!

Kommentarer
Postat av: tinelin

ååååååååååhhhhhhhh. uppdateringar.... : D

En engångsföreteelse eller en blivande vana kanske??

Kram

2009-03-25 @ 08:02:32
URL: http://tinelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0