a la Nåldyna...


Nu har jag provat på det! Akupunktur. Det gäller min rygg som inte vill bli hjälpt ens med morfintabletter! Ont är bara förnamnet. Fick höra av sjukgymnasten att det är ett ryggskott på 5 eller 6:e ryggkotan uppifrån. Lite ovanligt ställe för ett ryggskott men jag har ju alltid varit lite sär.

Fick tio nålar instucka i det onda stället och en nål mitt på huvudet. Om det hjälpte? Tja. Jag skrek då inte vid varje gupp bilen hem körde i. Ditvägen var en pina medalla vägens potthål. Jag hyperventilerade av smärta.

Väl hemma återkom det onda tio gånger värre men det kanske ska vara så? Just nu kan jag sitta med stöd i alla fall!

Jag föder hellre tvillingar med sätesbjudningar än att ha denna j...a smärta. Husch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0