Det är inte sant....

 Det är inte klokt! Jag som var helt mentalt inställd på operation i dag klockan nio! Allt var klappat och klart. Jag hade tvättat all tvätt, städat , gjort i ordning räkningskuvertet för nästa månad med mera. Så ringer telefonen i går eftermiddag och en hurtig läkare meddelar att operationen är inställd!! Mina blodvärden var inte bra så jag ska vänta ett par veckor på nästa operationstid!!

Det kändes som en rejäl käftsmäll och Särbon och jag satt bara och stirrade dumt på varandra. Det är inte sant...

Men det var det. Jag som hade fastat hela onsdagen och gjort en häftig tarmsköljning, jag bredde mej tre mackor med skinka på och sen blev det en glass. Det var den fastan det!

Nu är det bara ny väntan och ny tarmsköljning som väntar. Och - jädrar anamma om det inte blir operation om ett par veckor! Jag vill inte uppleva detta en gång till! Basta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0