Handlingsförlamad...


Det börjar dra ihop sig. På torsdag gäller det. Operationen. Ju äldre jag blir ju fegare blir jag. Jag känner mej som  liten tjej som gruvade sej för tandläkaren. Jag borde vara van nu då jag snart haft alla de sjukdomar och gått igenom massor av operationer under mitt liv.

Men, jag är lite ängslig i alla fall. Tänker en hel del. Tänk om inte narkosen tar! Tänk om jag inte vaknar igen! Tänk om dom hittar nåt mer i mej som inte ska vara där. Tänk om...

Fick i alla fall en fin tripp i dag till min gamla arbetsplats där man hade grilldag. Åt korv och drack saft. MUMS.

Nu väntar jag in tiden att fara till akupunktören. Och i morgon blir det tarmrensning!


Kommentarer
Postat av: tinelin

Det ordnar sig....

Kram

2010-07-21 @ 17:49:49
Postat av: Tinelin

Saknar dig mamma....
Ville bara säga det..

2012-12-27 @ 09:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0