I nöden prövas vännen...

   Jag har nu insett hur många vänner jag har nu när jag blivit sjuk. Dels har jag min favoritdotter som tittar till mej varje dag - och det känns tryggt. Sen har jag tre söner som jag kan kalla på för mer handfast hjälp. Flera vänner har jag oxå som erbjuder sin hjälp - allt mellan skjuts och sällskap. För att inte tala om Särbon från Stora Hälsingeskogen som varit här för några dagar sen och snyggat till mina gräsmattor med mera. Nu ska han komma hit till helgen igen för att lotsa mej till sjukhusets olika undersökningar och sen stanna tills jag blir inlagd för operation på torsdag. Han är verkligtn en pärla!
Jag mår piss - ursäkta uttrycket. En olycka kommer sällan ensam heter det ju och i dag ringde en läkare från Stora Sjukhuset och meddelade att min sjuka tjocktarm hade smittat ner levern! Fy F-n på ren svenska. Jag mår PISS!
Håll alla tummar och tår för mej nu att allt ska gå bra för - som tidigare meddelats - jag ska till Turkiet en gång till! Så det så!

Kommentarer
Postat av: Tinelin



KRAAAAAAAAAM <3<3<3<3

2010-07-02 @ 09:41:34
Postat av: Tommy

Förstår att du känner dig pissig.. Kämpa på!! Kram

2010-07-03 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0