Varmt....


Värmen har snart stigit mej åt huvudet för nu mår jag inte bra av denna sommar. Och jag undrar om det bara är "lur" att jag fått ny operationstid. Nästsa torsdag ska det ske. Måtte det vara lite svalare då för jag vet att sjuksalarna är onödigt varma. Och det står jag inte ut med.

Då börjas det om igen med tarmsköljningen. Får tillbringa hela onsdagen på toan. Skitkul, va? Hungrig och med sårig rumpa. Men det är övergående, tack å lov.

När det är kallt och kyligt kan man ta på sej en tröja eller liknande, men då det är så här hett - vad gör man? Går halvnaken och duschar gång på gång. Jag sitter inomhus med stängda dörrar och alla fläktar på men tro inte att det hjälper.

Nu ska jag sluta gnälla. Snart är det vinter och läge för den där tröjan, eller...


Kommentarer
Postat av: Tommy

Kan aldrig bli för varmt:-)Hoppas allt funkar vid operationen! Kram!!

2010-07-13 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0